Crearea unui magazin online profesional mixt.

Creare Magazin Online Profesional

Un magazin online profesional mixt este, inainte de toate, o afacere profitabila. Spre deosebire de magazinul fizic, acesta prezinta o serie de avantaje.
In primul rand costurile mult mai mici. Se elimina cheltuielile pentru chirii, rafturi, vitrine, angajati, depozit si lista poate continua. Totodata un magazin online are o piata de desfasurare incomparabil mai mare – intreg internetul poate vizualiza ce oferi in magazinul tau.
Lansarea unui magazin online profesional presupune, in mod obisnuit, foarte mult efort si cheltuieli initiale. Deseori, proprietarii si dezvoltatorii firmelor de mici dimensiuni fac aceleasi greseli.
Ignorarea anumitor ineficiente pot fi in detrimentul afacerii, conducand la cheltuieli suplimentare pentru rezolvarea problemelor conexe.

Toate magazinele realizate de noi folosesc cele mai bune platforme de e-commerce disponibile, cu un numar enorm de facilitati si module.
Printre acestea regasim administrare usoara a produselor si categoriilor, actualizarea inventarului si a stocului, statistici si rapoarte detaliate ale vizitatorilor si vanzarilor, efectuarea comenzilor cu sau fara cont, editarea facila a continutului, informatiilor si datelor de contact, plasarea de produse la oferta, discounturi, abonare la newsletter, promotii prin cupoane si vouchere.

Un magazin online profesional este, inainte de toate, o afacere profitabila. Spre deosebire de magazinul fizic, acesta prezinta o serie de avantaje. In primul rand costurile mult mai mici. Se elimina cheltuielile pentru chirii, rafturi, vitrine, angajati, depozit si lista poate continua. Totodata un magazin online are o piata de desfasurare incomparabil mai mare – intreg internetul poate vizualiza ce oferi in magazinul tau.
Importanta unui design memorabil si modern rezida in faptul ca acesta reprezinta un element semnificativ al oricarui magazin online, deoarece clientii vor judeca din punct de vedere estetic compania dvs. inca de la prima vedere. Primele impresii oferite se vor centra asupra unui aspect principal, si anume layout-ul website-ului dvs. Astfel, acesta va trebui sa pastreze un bun echilibru intre text si imagini relevante, care nu vor avea prioritate in fata gradului de utilizare/functionalitate. Cu ajutorul unui design adaptabil si receptiv, puteti fi siguri ca paginile dvs. se vor incarca repede si vor fi optimizate pe toate dispozitivele, astfel incat clientii dvs. sa nu astepte prea mult sau,in cel mai rau caz, sa abandoneze site-ul.

Toate magazinele realizate de noi folosesc cele mai bune platforma de e-commerce disponibile, cu un numar enorm de facilitati si module. Printre acestea regasim administrare usoara a produselor si categoriilor, actualizarea inventarului si a stocului, statistici si rapoarte detaliate ale vizitatorilor si vanzarilor, efectuarea comenzilor cu sau fara cont, editarea facila a continutului, informatiilor si datelor de contact, plasarea de produse la oferta, discounturi, abonare la newsletter, promotii prin cupoane si vouchere.

Update-uri periodice

O alta greseala frecventa consta in folosirea unui continut standard fara actualizari periodice. Vorbind la modul figurat, un website nu ar trebui sa reprezinte o casa parasita fara informatii unice si valoroase. Multe magazine online omit informatiile adecvate produsului; asadar,ca o regula putet gasi descrierii produselor luate din site-urile producatorilor, existand mii de proiecte concurente. Spunand faptul ca acestia nu ofera prea multe informatii, clientii nu vor merge direct catre producator.

Una dintre cele mai importante intrebari pentru orice consumator face referire la pretul complet al produsului si costurile de livrare. Aceasta informatie ar trebui sa fie oferita clientilor cat mai repede posibil, avand in vedere faptul ca nimanui nu ii plac „surprizele” facturii finale (puteti oferi mai multe optiuni specifice, incluzand, de exemplu, transportul gratuit). De asemenea, situatia se aplica atat termenilor, cat si optiunilor de livrare, astfel incat clientii sa cunoasca foarte exact timpul si serviciile de livrare.

Multi clienti sunt plictisiti sau chiar detesta completarea unor formulare online lungi. Oferiti optiuni pentru modificarea ordinelor mai degraba decat sa inceapa procesul de la inceput.
Procesul de checkout este considerat unul simplu, deoarece nu este impartit in mai multi pasi incat ar putea crea confuzie precum abandonul la cumpararea cu cardul.
Incearcati sa eviti inregistrarea obligatorie. Tineti minte, clientii au venit la dvs. pentru o experienta in cumparaturi simpla si fara batai de cap, asadar cerand crearea unui cont pentru a prezenta o comanda poate determina schimbarea competitorului de catre consumatorii dvs.. Furnizati alegeri pentru o cumparare mai rapida si oferte speciale pentru revenirea si inregistrarea uzilizatorlor.

Related Posts