10 Parametrii Facebook si ce înseamna pentru afacerea dvs.

De unde stiti daca eforturile dvs. de marketing Facebook au succes? Verificari. Dar exista atat de multe valori diferite – cum stiti pe care dintre ele sa le vizati?

Iata cateva dintre valorile cheie pentru Facebook, ce înseamna ele, cat de importante sunt ele si cum le puteti utiliza pentru a determina daca eforturile dvs. de marketing Facebook sunt eficiente.

 

  1. Aprecierile: Cand cineva va place pagina de afaceri Facebook, ei devin un fan – arata un sprijin public pentru afacerea dvs. si poate fi deschis sa vada continut de la dvs. (Persoanele carora le place pagina dvs. se înscriu în mod automat în a fi urmaritori ai paginii dvs.) O multime de aprecieri pe pagina dvs. pot parea impresionante, dar multi oameni acceseaza o pagina, dau click pe „Like” si nu se mai reintorc. De asemenea, acestia pot alege sa nu va urmareasca pagina în timp ce apare în continuare ca au apreciat, ceea ce înseamna ca ei vor înceta sa va primeasca postarile în feed. Deci, atunci cand te uiti la numarul tau total de aprecieri, nu ai nici o idee despre cat de angajati sunt acei oameni, sau daca chiar vad continutul tau, de aceea aprecierile sunt adesea o valoare „inselatoare” , reflectand in mod eronat aprecierile totale.
  2. Rata de crestere a publicului: O modalitate mai buna de a masura marimea publicului tau este sa afli cat de repede creste baza fanilor; exista o mare diferenta între o pagina care a acumulat 1.000 de aprecieri in decursul unui an si una care a castigat 1.000 de aprecieri într-o singura luna. Pentru a afla rata de crestere a publicului, alegeti o perioada de timp pentru a urmari, pentru a gasi numarul de noi urmaritori în acea perioada, împartiti numarul respectiv publicului dvs. total si multiplicati cu 100 pentru procentul de rata a cresterii.
  3. Urmaritori: Urmaritorii reprezinta o valoare mult mai valoroasa decat aprecierile. Cand cineva alege sa urmareasca pagina dvs. de afaceri Facebook, postarile dvs. vor aparea în fluxul de stiri. Urmaritorii pasionati pot fi fie cei carora le-a placut pagina si au fost devenit in mod automat urmaritori, fie ca au optat pentru urmarirea paginii tale, fara sa o placa. În orice caz, urmaritorii dvs. sunt interesati sa vada continutul pe care îl postati pe pagina dvs.
  4. Mentiuni: Mentiunile apar atunci cand cineva introduce „@” si numele companiei sau al paginii dvs. într-o postare sau comentariu. Dupa ce începe sa introduca numele, va aparea o lista cu optiuni. Daca selecteaza numele companiei dvs. din lista de sugestii, Facebook creeaza un link catre pagina dvs. Mentiunile arata ca oamenii sunt constienti de marca dvs. si vorbesc despre compania, produsele sau serviciile dvs. Pentru a vedea mentiunile recente despre marca dvs., pur si simplu introduceti numele companiei dvs. în casuta de cautare Facebook. Mai multe sisteme terte de administrare a continutului media social va permit sa urmariti mentiunile pe mai multe platforme sociale.
  5. Distribuiri: Oamenii pot reposta continutul dvs. Facebook pe propriile pagini facand click pe butonul „distribuiti” sub postare. S-ar putea sa presupuneti ca oamenii va împartasesc posturile, deoarece le considera interesante, dar, în timp ce acest lucru este adevarat în teorie, nu este o masura masurabila a modului în care continutul tau rezoneaza cu audienta ta. De fapt, un studiu efectuat de Universitatea Columbia a constatat ca 59% dintre linkurile partajate pe social media nu sunt niciodata click-uite, ceea ce înseamna ca oamenii împartasesc lucrurile fara a le citi mai întai.
  6. Audienta: Audienta va spune cate persoane au vazut un post. Puteti utiliza numarul brut pentru a vedea ce postari sunt cele mai populare sau împartiti acoperirea unei singure postari la catre întregul dvs. public si înmultiti cu 100 pentru a vedea procentajul de acoperire a postarilor.
  7. Afisari: afisarile indica numarul de aparitii a unei postari pe ecranul cuiva, desi nu va spune daca cineva a fost implicat efectiv în post sau chiar daca l-au vazut. O singura postare poate obtine mai multe afisari de la aceeasi persoana daca postarea a aparut în diferite forme, cum ar fi în feedul de stiri si ca o partajare de la un prieten, ceea ce înseamna ca uneori numarul de afisari al unei postari poate fi mai mare decat numarul de urmaritori ai paginii.
  8. Comentarii: Unul dintre cele mai importante obiective pentru companiile care utilizeaza social media este sa atraga publicul sa se identifice cu marca dvs. În timp ce un astfel de mod este o modalitate de identificare, este mai putin important decat interactiunile care necesita mai mult decat sa faceti click pe un buton. Cand oamenii au timp sa comenteze postarile dvs., ei arata ca le pasa de mesajul dvs. si sunt implicati în marca dvs.
  9. Recomandari: traficul din referinte reprezinta numarul de vizitatori pe care îl primeste site-ul dvs. de pe pagina dvs. Facebook. O trimitere apare atunci cand cineva face click pe orice link oriunde pe pagina dvs. de Facebook care îi duce pe site-ul dvs., fie ca este vorba într-o postare, fie linkul catre site-ul din profilul dvs., fie un link catre pagina dvs. dintr-un post pe care altcineva îl face despre compania dumneavoastra. Aceasta este o masura importanta, deoarece va spune cat de multi oameni sunt suficient de interesati de continutul dvs. Facebook pentru a vizita site-ul dvs. web si pentru a afla mai multe despre compania dvs.
  10. Angajament: implicarea este un termen care cuprinde toate modalitatile prin care cineva ar putea interactiona cu postarile dvs., inclusiv prin a face un comentariu, dand clic pe un link, partajand o postare sau postand o reactie. Angajamentul este una dintre cele mai importante valori pe Facebook pe care le puteti urmari, deoarece arata conexiunile reale pe care le faceti cu publicul. De asemenea, Facebook acorda prioritate postarilor cu un înalt angajament si este mai probabil sa arate acele posturi mai multor urmaritori.

Related Posts