întrebări frecvente
Comunicarea telefonică se acceptă doar înaintea stabilirii unui contract și doar în cadrul unui pachet de mentenanță.
Alte metode de comunicare pe care le puteți aborda sunt: email, chat, whatsapp.
Comunicarea prin email este gratuită și se poate face și in afara unui contract.
Timpul de răspuns este diferit în funcție de timpul pe care îl are echipa la dispoziție, pachetul de mentenanță sau contractul stabilit între agenție și client.
Dacă dorești să scapi de grijile unui website fără update-uri sau potențiale probleme care pot apărea, crearea sau modificarea unei pagini, stocarea de informații și back-up, un pachet de mentenanță potrivit pentru tine te poate ajuta.
Verifică pachetele noastre și vezi daca ceva ți se potrivește. La cerere putem compune și un pachet de mentenanță personalizat pentru nevoile pe care le ai.
Contractul se va incheia pe 3 luni cu posibilitatea de prelungire la 12 luni. Am ales acest sistem pentru ca, din experienta stim, ca pot aparea situatii neprevazute care duc la neindeplinirea sarcinilor contractuale.
Am ales să lucrăm preponderent cu platforma WordPress deoarece în acest moment poate oferii tot ceea ce e necesar pentru un website tip broșură (de prezentare), dinamic sau un magazin online de dimensiuni medii, medii și chiar și mari.
Plata oricărei facturi pe care echipa noastră o emite către un client, se va face în decurs de maximum 5 zile de la emiterea acesteia. Aceasta se va realiza prin transfer bancar în baza informațiilor care sunt trecute pe factură.
O să facem toate testele necesare împreună cu tine, pentru a ne asigura că totul funcționează așa cum îți dorești. O să te ajutăm să înveți cum funcționează site-ul și cum să-l gestionezi.
Înainte ca echipa noastră să înceapă să lucreze propriu-zis la proiectul tău, este nevoie de încheierea unui contract în 2 exemplare și achitarea facturii de avans eliberată de echipa noastră.
hai să vorbim.
© Copyright 2017-2024 Pixel Romanesc. Toate drepturile rezervate.